KEMBARA DESTINASI

SUKA MENGEMBARA & JALAN-JALAN CARI MAKAN

Monday 11 November 2013


Cameron Highlands - Hadiah birthday
Aku bercuti di Penang selama seminggu. Tuptap adikku menelefon minta aku dan mr hubby ke Cameron Highlands sebagai meraikan birthdayku pada tahun 2012 ini. Aku pun sepakat dengan mr hubby singgah ke Cameron ketika perjalanan pulang ke ibu kota.

Kami booking apartment dua bilik. Cukuplah untuk kami berlima. Qisya pun tengah demam, kesian si budak kecik ni.
Jom Melawat Taman Rama-Rama. Sebenarnya jarang aku ke sini walaupun kerap ke Cameron. Bawa si Qisya tengok sang rama-rama, tapi dia pulak yang menjerit-jerit ketakutan bila tengok rama-rama terbang.

Mari kita tengok rama-rama ye sahabatku..







Pilih jangan tak pilih. Aku kurang suka bunga kaktus. Beli sikit-sikit buat syarat datang Cameron jer.

Jom ikut aku ke Rose Valley pulak..

Suka sangat tengok dan hidu harumnya bau bunga-bunga mawar dan sebagainya. Tenang sangat jiwa rasanya.



















Terima kasih adikku belanja kakak mu sorang ni jalan-jalan ke Cameron. Panjang umur datang lagi kat sini. sejuk dan nyaman, paling aku suka minum aiskrim strawberi. Pergghhh...


No comments: