KEMBARA DESTINASI

SUKA MENGEMBARA & JALAN-JALAN CARI MAKAN

Monday 14 May 2012

FAMILY TRIP-KOTA KINABALU 2011

DAY 1 :
Tamparuli ada lagukan...Aku minta driver berenti jab untuk berposing.Rugi lak dah sampai tp tak bergambar.
Pada mulanya aku gayat gak nak naik jambatan gantung ni.Lama-kelamaan seronok lak.

Ni hah sign board jambatan Tamparuli.Kita akan melalui jln ini sekiranya pulang dr Kandusang.


Kat Monsopiad.Tak masuk ke dalam,cuma ambik gambar kat luar saje.Tak sempat masa dah coz nak balik ke Kota Kinabalu.
View Bandar Kota Kinabalu.dari Signal Hill Observatory Tower Kota Kinabalu...
Ummi dan ayahku berehatkan diri..Penat la kot.


Bergambar bersama ahli keluargaku 7 orang.
View dari Marina Court..


Jangan lupa membeli kerepek2..Aku suka sangat kerepek melinja yg pedas.Kuih cincin juga banyak yang aku beli.
Ikan bakar kat pasar malam Pasar Filipina.Tak beli coz tak ada selera lak.Takut yang lama ker...harga pun dalam rm10 ke atas.
Kat depan kedai2 menjual mutiara dan kraf tangan.
Sotong banyak dijual.Beli saje berapa yang nak kemudian minta dibungkus di dalam kotak.Ikan bilis dan ikan kering juga banyak dijual.
Seorang pekerja sedang membungkus sotong kering yang aku beli.Selamat dan mudah untuk dibawa naik kapal terbang.

No comments: